Przeprowadzanie regularnych audytów SEO (technicznych i contentowych) strony głównej, ofert wycieczek, bloga podróżniczego i podstron produktowych.
Monitorowanie indeksacji oraz identyfikacja błędów w serwisach Oskar Group.
Optymalizacja techniczna serwisów opartych na WordPress oraz przygotowywanie szczegółowych wytycznych optymalizacyjnych dla programistów.
Współpraca z działem IT nad poprawą struktury strony, szybkości ładowania, strony mobilnej.
Dbałość o poprawną strukturę serwisów WWW.
Research słów kluczowych (m.in. kierunków, typów wakacji, sezonowości, inspiracji podróżniczych).
Współtworzenie i optymalizacja treści ofert turystycznych (opisów wycieczek, kategorii, poradników).
Tworzenie wpisów blogowych związanych z podróżami, kierunkami, atrakcjami itp.
Analityka SEO i raportowanie wraz z rekomendacjami działań optymalizacyjnych.
Śledzenie pozycji słów kluczowych.
Analiza ruchu organicznego i jego konwersji przy użyciu narzędzi: Google Analytics 4, Google Search Console.
Wspieranie działu marketingu przy kampaniach promocyjnych i contentowych.
Konsultacje SEO przy wdrażaniu nowych funkcji w systemie rezerwacyjnym lub na stronie.
Pracę stacjonarną - miejsce wykonywania pracy: Suchy Las. Godziny pracy: 9-17/10-18 według ustalonego z zespołem grafiku.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B - Ty decydujesz.
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy - telefon, laptop, słuchawki itd.
Wdrożenie do pracy i współpracę z doświadczonym zespołem.
Aktywny udział w rozwoju firmy - jesteśmy otwarci na pomysły i usprawnienia.
Dzień wolny w dniu urodzin.
Dofinansowanie do karty Multisport.
Możliwość zakupu polisy lub polisy z prywatną opieką medyczną.
Zniżki na wyjazdy turystyczne.
Zniżki na studia w Merito (WSB).
Otwartość na szkolenia i warsztaty.
Brak owocowych czwartków, ale owocną współpracę - jak najbardziej! :)