Poszukiwanie nowych klientów/przewoźników i utrzymywanie relacji biznesowych z istniejącymi;
Przygotowywanie zamówień i dokumentów;
Negocjowanie cen, warunków i usług z klientem/przewoźnikiem;
Organizacja przewozu pozyskanych ładunków;
Kontrola procesu transportowego oraz rozwiązywanie bieżących problemów związanych z transportem;
Pozyskiwanie zleceń transportów na auta transportu własnego oraz auta podwykonawców;
Budowanie trwałych relacji z klientami i przewoźnikami;
Raportowanie wykonanych zadań liderowi oddziału;
Komunikacja z różnymi działami w firmie w zakresie rozwiązywania problemów (dział prawny i jakości, dział faktur, dział monitorowania płatności);
Stała współpraca z działem handlowym i działem obsługi klienta;
Przygotowywanie wycen.
Wykształcanie średnie lub wyższe;
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży TSL. (spedytor drogowy);
Wymaganym warunkiem jest znajomość przynajmniej jednego języka obcego: angielskiego lub niemieckiego dodatkowym atutem będzie znajomość języka francuskiego, włoskiego albo hiszpańskiego do poziomu konwersacyjnego, w mowie i piśmie;
Doświadczenie w prowadzeniu aut / znajomość zasada dotycząc „czasu pracy kierowcy”;
Szybkie uczenie się;
Odporność na stres i orientacja na wyniki, zdolność rozwiązywanie problemów;
Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office;
Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej;
Umiejętność podejmowanie szybkich i trafnych decyzji;
Dobra organizacja pracy i umiejętność trafnego określenia priorytetów.
Oferujemy rozwój osobisty i zawodowy w międzynarodowym zespole;
Skuteczny system premiowy;
Możliwości rozwoju kariery wewnętrznej;
Przyjazną kultura zorientowaną na zespół;
Pełne wsparcie liderów i współpracowników.